BAP Birimi proje başvuruları elektronik ortamda yürütülmektedir. Proje başvurusunu sorunsuz ve kolayca yapabilmek için lütfen aşağıdaki önerileri dikkate alınız:
-
Proje başvurusu yapabilecek kişiler, öğretim üyeleri ve doktora, tıpta uzmanlık ya da sanatta yeterlik eğitimini tamamlamış araştırmacılardır,
-
Başvurunun proje yöneticisi tarafından yapılması gerekmektedir,
-
Üniversitemiz mensubu olan proje ekibinin AVESİS bilgilerinin güncel olduğundan emin olunuz.
-
Projede yer alacak, kurum dışı tez öğrencilerinin ve diğer üniversite mensuplarının iletişim bilgilerini ve pdf formatında hazırlanmış özgeçmiş dosyalarını temin ediniz,
-
Hakem önerisinde bulunmak istiyorsanız, hakemlere ilişkin Üniversite, Birim, Bölüm, A.B.D., eposta ve telefon bilgilerini hazırlayınız.
-
Gerekli Belgeler menüsünden temin edeceğiniz Proje Başvuru Formunu eksiksiz olarak doldurduktan sonra pdf formatına dönüştürünüz,
-
Proje kapsamında talep edeceğiniz makine teçhizat ve tüm malzemelerin teknik özelliklerini içeren Teknik Şartname Dosyasını Word formatında hazırlayınız,
-
Eğer çalışma kapsamında kitap satın alınması talebiniz var ise, Üniversitemiz Merkez Kütüphanesinden talep ettiğiniz kitapların Üniversitemiz envanterinde mevcut olmadığına dair onaylı bir yazı alınız.
-
Talep edilecek proje bütçesine temel teşkil edecek olan Proforma Faturaları temin ediniz ve pdf formatında bilgisayar ortamına aktarınız. Proforma faturaların tarayıcı çözünürlüğünün 100dpi’dan yüksek tutulmaması dosya boyutlarının küçültülmesi için önemlidir,
-
Proje kapsamında talep edilecek her bir harcama kaleminin, KDV hariç birim fiyatını ve KDV oranını proforma fatura ile uyumlu olarak belirleyiniz,
-
Proje konusu gerektiriyor ise, Etik Kurul Onay Belgesini temin ediniz ve pdf formatında bilgisayar ortamına aktarınız.
-
Hayvanlar üzerinde yapılacak deneylerde, araştırmacılardan en az birinin “Laboratuar Hayvanı Kullanım Sertifikası” na sahip olmasının zorunlu olduğunu dikkate alınız.
-
Eğer çalışmanın belirli kısımları başka bir merkezde gerçekleştirilecek ise ilgili merkezden alınan kabul yazısını temin ediniz ve pdf formatında bilgisayar ortamına aktarınız,
Araştırmacılar proje başvurusunu herhangi bir aşamada “taslak” olarak kayıt edip, dilediği zaman başvuru işlemlerine devam edebilirler.
Başvuru ve diğer proje işlemlerinde olası aksaklıkları engellemek ve işlemleri kolaylıkla yapabilmek için lütfen aşağıdaki hususları da dikkate alınız.
Üniversitemiz mensupları ile yazışmalar, Akdeniz Üniversitesi e-posta adresleri üzerinden yürütülmektedir. Bu nedenle, e-posta adreslerinize gelen mesajları takip ediniz,
Proje başvurularında, dileyen araştırmacılar, çıkar çatışması/çakışması olarak algılanabilecek hakemleri belirtebilirler. Bu tür talebiniz var ise, başvuru öncesinde hakem bilgilerini hazır ediniz,
Talep edeceğiniz mal ve hizmetlerle ilgili olarak Teknik Şartname Dosyasının, herhangi bir yanlış ürün alımına fırsat vermeyecek şekilde özenle ve dikkatle hazırlayınız. Teknik şartname dosyalarının hazırlanması konusunda, BAPSİS programında bulunan yardım menüsündeki bilgileri inceleyiniz,
Firmaların taahhüt ettikleri ürünleri eksiksiz olarak teslim almadan, teslim aldığınıza dair herhangi bir belge imzalamayınız,
Firmaların taahhüt ettikleri ürünleri veya hizmetleri belirtilen süreler içerisinde teslim etmemeleri durumunda BAP Birimini bilgilendiriniz,
Ara rapor veya sonuç rapor ile ilgili olası gecikmeler karşısında yaptırımlara maruz kalmamak için, yönergede belirtilen süreler içerisinde birime başvurunuz,
Projelerinizle ilgili taleplerinizi ve mesajlarınızı BAP Birimine, web sayfasında bulunan Proje İşlemleri menüsü aracılığı ile elektronik ortamda iletiniz,
Projeler kapsamında gerçekleştirdiğiniz yayınları, AVESİS Sistemine kayıt ederek ilgili projenizle ilişkilendiriniz. Yayının bir örneğini ise BAP Birimine iletiniz,
Biten projelerinizle ilgili yayın şartlarını sağlamanız durumunda, projenizin kapatılması için başvuruda bulununuz.
Son güncelleme : 5.03.2024 11:13:57